Alexander Furnes og Joakim Coward-Hanssen.

NOSLEEPTILLBROOKLYN er nytt medlem av Digin

Headliner, Palmesus og Fundament har slått hodene sammen i det nye marketingbyrået NOSLEEPTILLBROOKLYN. – Som medlemmer av Digin ønsker vi å møte andre teknologibedrifter, forteller administrerende direktør, Joakim Coward-Hanssen.

Kunnskapsbedrift
I oppstarten hentet bedriften flere dyktige ressurspersoner for å styrke laget. Deriblant Suzanne Grapendaal, strategisk digitalrådgiver, Aris Theophilakis, faglig leder, og Benjamin Werring, digital rådgiver. Den administrerende direktøren, Coward-Hanssen, ble selv hentet fra Scantrade.

- Vi skal være en kunnskapsbedrift med kompetanse fra A til Å, en totalleverandør innen marketing. Vi rommer bred og unik kompetanse. 

Økt teknologifokus
Markedsføring og kommunikasjon består av en jungel av kanaler og målgrupper. Digitale verktøy er det flust av, og ikke minst IKT-verktøy og applikasjoner som skal hjelpe bedrifter med å lykkes. 

- Vi opplever at mange kunder sliter med å holde seg oppdatert. Det er vår jobb. Vi er til enhver tid oppdatert på hvordan våre kunder kan bruke sine markedsføringsbudsjett effektivt for å treffe så presist som mulig. 

Avgjørende øyeblikk
NOSLEEPTILLBROOKLYN var avgjørende for gjennomføringen av årets digitalkonferanse.

- Vi leverte det kreative uttrykket, konseptet, annonser, streaming, produksjon og middagen i etterkant. Vi synes det var veldig gøy å jobbe med Digin. 

Som medlem av Digin ønsker NOSLEEPTILLBROOKLYN å hente kunnskap fra bransjen. 

- Digin jobber mot innovasjon og nyskaping. Derfor er det klynga for oss. Vi jobber med teknologi og håper vi kan bidra med gode ideer og kommunikasjon som skaper avgjørende øyeblikk, avslutter Coward-Hanssen.